loading...
سایت تفریحی فـیـ ـس تام
Ɲ!ɱßo بازدید : 49 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (0)

سختیه تنهایی را وقتی دیدم. . .

که مترسک با چشمان پر از اشکش به کلاغ میگفت:

هر چقدر دوس داری نوکم بزن. . .

اما تنهام نذار. . .

.
.

تـــنــهایـــی یـــعنــــی انـــقـــدر کــســی بــغلـــمون نــکرد کـــه خـــودمــــون زدیـــم بـــقـــل !!!

.
.

هر چقدر که آدمهای کنارت رو بیشتر می شناسی

تنهاییت دلچسب تر میشه ….
.

اس ام اس تنهایی
.

دَسـت بـ ـه “صورتـَـم” نـَزن !
می تـرسم بیـفـتـَد نِقـآب خنـدان ـی کِـه بـر چِهـره دارم
و بعــد سیـلِ اشـک هـآیـَم “تـــــو” را بـآ خـود بِبَــرد
کپی شده از سایت دنج پاتوق
و بـاز مَن بمـآنـ ـم و تنهــــــآیی …!

.
.

” تنهـآیـے ” مهربآنـم کرده …

شبیہ سربآزے کہ از روے برجک دیده بانے

براے تک تیرانداز آنسوے مرز …

دست تکآن میدهد (!)

.
.

خیالت

امان تنهائی ام را بریده است !

.

اس ام اس تنهایی
.

نه من دستهایش را رها میکنم
نه او دلش می اید از من جداشود
وهمیشه وهمه جا باهمیم
منو….تنهایی

.
.

بیا مثل مرغان آشفته هجرت کنیم / افق را به مهمانی پونه دعوت کنیم
بیا مثل پروانه های غریب نیاز / به مهتاب شب های تنهایی عادت کنیم

.

اس ام اس تنهایی
.

مـجـبـورت نـمـیـکـنـم

از راهـی کـه رفـتـه ای

دوبـاره بـرگـردی . . !

فـقـط گـاهـی بـیـا

زیـر تـنـهـایـی هـایـم را کـم کـنـم

سـر نـرود . . .

.
.

هیچ چیز تو این دنیا بدون حساب و کتاب نیست جز تنهایی که همش پای من حساب شده

.
.

به تنهایی عادت کرده ام
مثل درختی خشکیده به بی برگی !

.

اس ام اس تنهایی
.

تنهایی تقدیر من نیست… ترجیحِ منه !

.
.

چه تفاوت عمیقیست بین تنهایی

قبل از نبودنت و تنهایی پس از نبودنت !!

.

اس ام اس تنهایی
.

تو دنیایی که جای آرزوهاست

کسی جز تو منو عاشق نمی خواد

بیا تا تکیه گاه من تو باشی

دلم مثل خودت تنهای تنهاست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به لطف خدا و یاری شما دوستان عزیز سایت تفریحی فـیـ ـس تـ ـام از سال 93 با قدرت کار خود را آغاز کرده است. و هدف اصلی فـیـ ــس تـ ــام جلب رضایت شما دوستان عزیز است. امیدواریم با یاری خدا و دلگرمی شما دوستان عزیز در مسیر پیشرفت گام های بلند تری برداریم تا بتوانیم بیشتر به شما عزیزان خدمت کنیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 684
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 963
  • بازدید کلی : 178,768